Preguntes Freqüents

Fer una bona comunicació a través de la publicitat
pot ser més fàcil del que penses.
Si tot i això et sorgeix algun dubte, estem aquí per resoldre’l.

En quin horari s’emeten les falques? He de triar jo quan han d’aparèixer?

La millor manera de treure el màxim profit d’un pla de comunicació i publicitat a la ràdio és fer que tots els oients de les emissores escoltin el teu missatge (independentment de l’hora en què escolten la ràdio), i això ens ho permet un sistema anomenat rotació en antena, gràcies al qual les teves falques sonaran de manera alternada en diferents horaris al llarg del temps per impactar amb la teva publicitat a tota l’audiència.

Puc subscriure’m a diverses ciutats?

Clar que sí! Aquest és un dels avantatges de treballar la publicitat i la comunicació a la ràdio de la teva empresa amb SER Empresarios | Branding Plan. Existeixen subscripcions en 74 ciutats, per poder triar aquelles en les quals t’interessa tenir el teu pla de comunicació. A més, tindràs l’avantatge que totes les subscripcions les gestionarà el mateix assessor/a de publicitat, el de la teva ciutat.

¿Puc canviar les creativitats en funció de les campanyes que faci a la meva empresa?

Clar que sí, i has de fer-ho per aprofitar al màxim la subscripció de SER Empresarios | Branding Plan. Per això t’ajudarà el teu assessor/a de publicitat, qui et preguntarà quines són les teves campanyes especials al llarg de l’any per confeccionar el calendari de campanyes de la teva empresa. Aquesta és la manera més eficaç de fer la teva publicitat i comunicació a la ràdio.

Quines prestacions publicitàries inclouen les subscripcions?

En funció de la campanya que t’interessi per a la teva empresa, existeixen subscripcions que van des de BASIC fins a TOP. Totes elles inclouen els nostres productes de ràdio com a campanya base, però a la ràdio pots afegir-hi: display a les webs de les emissores de la Cadena SER, Pre-Roll d’àudio en l’escolta tant en mòbil com en tauletes i ordinadors, microespais en antena, notícies patrocinades, Brand-Weeks que personalitzen completament les webs de la Cadena SER amb la imatge de la teva empresa, presència en esdeveniments locals de les emissores…

Què passa si tinc un imprevist a la meva empresa que provoca que hagi de parar la meva activitat?

No et preocupis, per a aquests casos les nostres subscripcions inclouen la Clàusula de la Tranquil·litat que diu: La campanya podrà quedar hibernada (sense facturació ni emissió) fins a un màxim de 3 mesos si circumstàncies alienes a l’anunciant provoquen un tancament temporal de la seva activitat comercial.

He de preocupar-me de les creativitats del pla de publicitat?

Per això tenim els nostres equips d’assessors/as de publicitat de cada ciutat. Aquests equips seran els encarregats de tota la gestió del pla pel que fa a: planificació, creativitat, seguiment de les campanyes, aportació d’idees… això sí, com més informació tinguin els assessors/as sobre el teu negoci, millor seran les campanyes que podran dissenyar.

Quant dura la subscripció?

Quan parlem de fer publicitat, màrqueting i comunicació, hi ha una variable que és fonamental tenir en compte, la constància. La publicitat, el màrqueting i la comunicació funcionen per acumulació. Les subscripcions SER Empresarios | Branding Plan tenen una durada inicial de 12 mesos per aconseguir els resultats i objectius que les empreses es marquen.

Puc subscriure’m en qualsevol moment de l’any?

Cada ciutat de les 74 en què està present SER Empresarios | Branding Plan té una única data a l’any en què s’ofereix als negocis locals d’aquest territori a través de les presentacions que es realitzen. Si aquesta data ja ha passat a la ciutat on t’interessa anunciar-te, pots posar-te igualment en contacte amb les nostres emissores a través d’aquí.